KAVM-adviseur

Heerenveen 32 - 40 uur €4129 - €5802

Heb jij passie voor kwaliteit, arbo, veiligheid en milieu (KAVM) en wil je écht impact maken binnen een organisatie die duurzaamheid en veiligheid hoog in het vaandel heeft? Voor onze KAVM-organisatie zoeken wij een energieke en ervaren KAVM-adviseur, waarbij het accent ligt op het ontzorgen van de bedrijvengroep Commercie en Logistiek (C&L) op het gebied van KAVM.

Wat je doet als KAVM-adviseur:

Als KAVM-adviseur ben je de drijvende kracht en eerste aanspreekpunt achter het KAVM-beleid binnen de bedrijvengroep Commercie en Logistiek. Je bewaakt het integrale managementsysteem en bent een waardevolle sparringpartner voor het management. Met jouw advies en inzet vergroot je het bewustzijn rondom KAVM in de organisatie. Samen met collega’s werk je aan een cultuur van continue verbetering en draag je bij aan duurzame en veilige werkprocessen. Jouw werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Uitvoeren en vertalen van het centrale KAVM-beleid binnen de bedrijvengroep;
  • Opstellen en uitvoeren van RI&E’s en bedrijfsnoodplannen;
  • Leiding geven aan of deelnemen aan KAVM-projecten;
  • Registreren, rapporteren en adviseren over calamiteiten en beheersmaatregelen;
  • Bijdrage leveren aan de KAVM-managementrapportages;
  • Uitvoeren van inspecties, interne audits en observatierondes;
  • Toezien op naleving van wet- en regelgeving en adviseren over gevaarlijke stoffen.

Met jou halen we alles eruit:

Samen de wereld een stukje mooier maken, dat is waar het bij Omrin allemaal om draait. Naar een circulaire economie zonder afval, want voor ons is afval simpelweg een grondstof voor iets nieuws. Samen vormen we Omrin en daar zijn we trots op.

Met wie werk je samen?

Jij hebt veel contact met collega’s van de bedrijvengroep C&L, maar je vindt het ook fijn om zelfstandig aan de slag te gaan.  Je bent onderdeel van het centrale KAVM-team waarmee je kan sparren en projecten oppakt die voor de bedrijvengroepen overschrijdend zijn. Jij ‘vertaalt’ dit naar de bedrijvengroep C&L.

Wat breng je mee?

Met jouw brede kennis ben jij hét aanspreekpunt op het gebied van KAVM. Je weet wat er speelt binnen de bedrijvengroep en weet het KAVM-beleid helder, overtuigend en op maat te vertalen naar de werkvloer, zowel in woord als geschrift. Dankzij jouw open houding ben jij eenvoudig benaderbaar voor collega’s en weet op een effectieve wijze je doelen te behalen. Verder ben je in het bezit van:

  • Minimaal een afgeronde opleiding MVK of een mbo- of hbo-opleiding in de richting van milieukunde of bedrijfskunde;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie.

Dit hebben we voor jou:

  • Een salaris tussen € 4.129,00 en € 5.802,00 bruto per maand op fulltime basis, conform schaal J van de cao Grondstoffen, Energie en Omgeving – services;
  • Naast een goed salaris krijg je minimaal 28,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband, 13,5% persoonlijk arbeidsvoorwaardenbudget en een resultaatafhankelijke uitkering;
  • Wij vinden het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen, op werkgebied, maar ook op persoonlijk vlak;
  • Korting op je sportabonnement, korting op- én een tegemoetkoming in je aanvullende ziektekostenverzekering;
  • Uitstekende pensioenregeling, wij dragen 70% bij via ABP;
  • Een jaarcontract, met bij goed functioneren uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.

Solliciteren?

Reageer dan via onderstaande sollicitatiebutton.

De vacature sluit zodra we de geschikte kandidaat hebben gevonden.

Heb je vragen?

Neem dan contact op met

">
Hein Grafhorst directeur Strategie, Beleid & Veiligheid 06-24623258 hgrafhorst@omrin.nl
">
Eline de Vries corporate recruiter 06-47589285 edevries@omrin.nl

Zo gaat het in zijn werk

Stap 1

Solliciteren

Zie je een functie die je aanspreekt dan kun je online je sollicitatie indienen. Wij vragen je om je cv en motivatiebrief in te leveren. Je ontvangt een ontvangstbevestiging van ons waarin staat aangegeven op welk termijn je terugkoppeling kunt verwachten over jouw sollicitatie.

Stap 2

Selectie

Onze medewerkers lezen jouw motivatie en kijken naar je ervaringen op je cv. Wat is jouw talent en welke vaardigheden beheers je? Ook kijken ze of jouw opleiding en eventuele werkervaring aansluit op de functie. We doen dit altijd zorgvuldig en je krijgt dan ook altijd een reactie op je sollicitatie!

Stap 3

Gesprek

Afhankelijk van de vorige stap, word je uitgenodigd voor een eerste interview. Het eerste interview wordt gevoerd met onze HR adviseur en iemand vanuit het team. We zijn benieuwd wie je bent, wat je hebt gedaan en wat je verwachtingen zijn van een nieuwe baan. We geven je meer inzicht in wat we zoeken en wat de verantwoordelijkheden zijn die bij de vacature horen.

Stap 4

Contract

Wanneer alle gesprekken naar tevredenheid zijn doorlopen, zowel voor jou als voor ons,  volgt er een aanbieding. Onze HR adviseur maakt het contract voor je op wat je digitaal ontvangt. Daarna volgt er een persoonlijke introductie om goed wegwijs te worden in de systemen die voor jou als medewerker het werken bij Omrin makkelijk maakt! Met jou halen we alles eruit!

Stap 5

Onboarding

Welkom bij Omrin. Dank dat je mee wilt werken aan een schone en duurzame wereld. Omrin is een groot bedrijf. Naast de persoonlijke onboarding hebben we een introductiedag waarbij je het Omrin concept leert en ook veel locaties zult bezoeken. Het leuke is dat je dit doet met nieuwe collega’s.